Lichtxpert service

Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op.

Contact

Retourneren

Veel gestelde vragen

1. Kan ik een artikel ruilen/retourneren?
Je hebt altijd het recht om je artikel binnen 14 dagen te retourneren of te ruilen, zover mogelijk in de originele verpakking.

2. Hoe kan ik een artikel retourneren?
Dit kun je online aangeven. Je vult hierbij je naam, het artikelnummer, het ordenummer, de reden van retour en je email in. Je kunt het product hier retour melden. Toch nog aanvullende vragen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

3. Kan ik de retourmelding annuleren?
Dit kan. Zolang het pakket nog niet verstuurd is gebeurd er niets. Je bent niet verplicht het retouretiket te gebruiken. Indien je het product niet meer wil retourneren, blijft de betalingsverplichting wel staan.

4. Waar kan ik mijn artikel afgeven?
Dit kan bij elk PostNL servicepunt in Nederland. Vergeet de bijbehorende retouretiketten niet samen met het product af te leveren. Een retouretiket is 14 dagen geldig, dus dient dit ook binnen 14 dagen ingeleverd te worden.

5. Hoe snel krijg ik mijn geld terug?
Binnen 72 uur (2 a 3 werkdagen) nadat het pakket is ontvangen krijg je het geld terug.

6. Wat als een bestelling niet compleet of beschadigd is
Dan kun je contact met ons opnemen met onze klantenservice. Wij sturen dan een nieuwe lamp naar je op. Vermeld altijd het bestelnummer bij al uw vragen.

PRODUCT(EN) RETOUR MELDEN

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

1 + twaalf =